Voer een zoekterm in

vrijdag 5 september 2014

Mint! I like it!

Mint is lekker fris, werkt rustgevend en straalt alle mooie eigenschappen van groen en blauw uit: Levenslust, vernieuwing en inventiviteit. Soms neigt mint meer naar groen en soms is het wat meer blauw. Ik hou erg van de blauwere versie, gecombineerd met geel.

Op zolder heb ik een werkhoekje ingericht met wit, mint en hout.




Het werkblad is simpelweg een plank die ik bovenop een lelijk computertafeltje heb gelegd. De witte metalen lektuurbakken en het pennenbakje zijn van Ikea, de bewaarbox 'Monroe' heb ik bij Xenos gekocht. De Peace-quote kwam ik tegen op de blog van At mi casa en heb ik zelf in Textgram overgetypt.
Het klokje aan de muur komt van de online hobbyshop Opitec. De gehaakte hoes over de krukzitting is van Mama Holland.

Het huisje is een Delfts blauw KLM huisje wat ik heb gespoten. Mijn man vond dit pure heiligschennis, maar ik heb hem er van kunnen overtuigen dat je de verf er makkelijk weer af kunt halen met nagellakremover. ;)



De bureaulamp stond gratis(!) op Marktplaats, hij is al behoorlijk oud, lekker vintage dus! Maar.. hij was rood. Knalrood. En ik hou niet zo van rood. Dus ik heb een verfspuitbus besteld (Montana Gold Spray, kleur G6120 Malachite Light) en daarmee heb ik de lamp een make-over gegeven. Heerlijk vind ik dat, oude spullen een mooi nieuw laagje verf te geven, waarna ze weer als nieuw zijn!




Inspiratie met mint op Pinterest:



Inspiratie met mint en geel op Pinterest:






   

Geen opmerkingen :

Een reactie posten