Voer een zoekterm in

maandag 15 september 2014

Retro Bin

Misschien heb je hem al gezien in de update van de bamboo ladder; de retro bin (pedaalemmer) van Brabantia.
Is het geen beauty?
Hij was eerst bruin, ik weet nog hoe blij ik er mee was toen we hem 10 jaar geleden kochten. Hij werd steeds minder speciaal en uiteindelijk kwam hij zelfs buiten te staan, onder de overkapping, waar hij al een beetje begon te roesten. 

Tót ik een kleinere versie van onze pedaalemmer in mintkleur langs zag komen op Pinterest en zo op het idee kwam om onze ex-beauty over te spuiten! Ik heb even moeten wachten tot ik genoeg energie had, maar inmiddels staat hij stralend en wel binnen. :) Ik heb ook maar meteen bijpassende keukendoeken besteld.



De keukendoeken en het witte schort zijn van de Hema. De potjes van de kruidenplantjes komen van Ikea, helaas zijn deze potjes niet meer te koop. De ladder en de glazen voorraadpotten heb ik bij de Xenos gekocht.
Voor het spuiten heb ik de verf Montana White Spray gebruikt, in de kleur 6100 Sea Breeze.

Inspiratie op Pinterest:






   

Geen opmerkingen :

Een reactie posten