Voer een zoekterm in

vrijdag 14 november 2014

Keukenplanken

Snijplanken, presenteerplanken, broodplanken, in alle soorten en maten, van hout, geverfd, ongeverfd, rond, vierkant, ik ben ineens gek op planken!


Het begon allemaal met deze ronde witte presenteerplank van tankstation Scheiwijk aan de A27 (waar ik eerder deze maand over schreef), die ik thuisgestuurd kreeg als dank voor mijn blog. Wat een verrassing en wat een eer! Deze plank is een echte musthave voor in de keuken, ideaal voor hapjes of tappa's oid. Door de verflaag is deze plank niet geschikt om op te snijden, maar het is een beauty voor op het aanrecht!



Mijn nieuwste aanwinst is een broodplank van stevig steigerhout. De mooiste broodplank die ik ooit heb gezien. Echt! 
Het is een serie van verschillende grachtenpanden, maar deze vond ik toch wel het mooist!


Hebben jullie dat ook, dat je verliefd kunt worden op een accessoire?

Ik weet nu al dat deze grachtenplank nooit als broodplank gebruikt gaat worden, daarvoor is hij veel te mooi. Op de foto staat de plank in onze keuken, maar ik denk dat hij een mooi plekje krijgt in de woonkamer. Dat verdient deze broodplank, vind ik. ;)

Beide planken zijn van het merk Kitchen Trend, maar voor de witte moet je echt naar Scheiwijk toe, want online is deze plank niet meer verkrijgbaar.
Het servies is van het merk Zuperzozial, uit de biologische Raw Earth collectie. Een trendy en kleurrijke serie, gemaakt van natuurproducten zoals bamboe en maïs, bedacht en ontworpen door de Nederlandse designer Remco van der Leij.
De peper- en zoutmolen kocht ik via Marktplaats.

Zowel de producten van Zuperzozial als die van Kitchen Trend zijn te vinden in de (web)shop van Op Tafel.


Keukenplanken op Pinterest:








   

Geen opmerkingen :

Een reactie posten