Voer een zoekterm in

woensdag 26 november 2014

Draadmand koper

Maanden geleden kocht ik deze geweldige draadmand. Hij had een donkergrijze staalkleur, maar ik wilde hem graag koper spuiten. De koperen versie was ook te koop, maar die was 25 euro (!) duurder..
Koper zie je al een tijdje, maar ook in 2015 is koper, naast goud, opnieuw dè trendkleur in het interieur.

Het was wel een hele klus om de juiste spuitbus te vinden! Uiteindelijk, na eerst een veel te dure miskoop, veel heen en weer emailen met verschillende webshops en staaltjes bestuderen, heb ik precies de juiste kleur gevonden.
Copperbronze Metallic heet deze kleur.

Ik vind de kleur zo mooi dat er nog meer accessoires in huis aan zullen moeten geloven. :) Voorlopig heb ik alleen een zwarte kandelaar een nieuw kleurtje gegeven. O ja én de stoeptegels..! Oeps! Daar zal ik een busje acetonspray voor kopen, in de hoop het weer schoon te krijgen..

Ik ben ontzettend blij met het resultaat! Wat vinden jullie?

De draadmand is gekocht bij Leenbakker, de kandelaar is van Ikea. De verfspray is van het merk Montana Black.





De originele versie:

Foto: Pinterest




   

Geen opmerkingen :

Een reactie posten