Voer een zoekterm in

donderdag 4 december 2014

Zupervrolijk Zuperzozial Zervies

Al een tijdje ben ik aan het sparen voor het Zuperzozial servies, de Raw Earth collectie van Zuperzozial, om precies te zijn, ontworpen door Remco van der Leij. Ik ben nog niet heel ver, maar ik vind het juist wel leuk om de collectie steeds met een paar artikelen aan te vullen.
Zuperzozial is niet alleen heel sterk, eigentijds en kleurrijk, maar ook nog eens heel milieuvriendelijk!
De Raw Earth collectie is namelijk gemaakt van natuurlijke materialen, voornamelijk van bamboevezels, aangevuld met maïsmeel en hars. Doordat je de vezels nog kunt zien, heeft het servies een hele natuurlijke uitstraling.

Het materiaal is 100% biologisch afbreekbaar, dus is heel verantwoord, maar tegelijk ook erg vrolijk en trendy. Je kunt allerlei felle kleuren combineren, maar je kunt ook kiezen voor zachte tinten zoals bijvoorbeeld Coconut White, Stone Grey en Powder Blue. Ik spaar voor zowel de felle kleuren, als voor de Coconut White serie, zodat ik kan afwisselen.

Je kunt het servies niet verhitten in de magnetron, maar het kan wel gewoon in de vaatwasser.

HIER vind je een overzicht van verkooppunten. Ik bestel zelf het liefst bij de webshop van Op Tafel, vanwege de prettige service.











Ik ben erg benieuwd wat je er van vindt!





Geen opmerkingen :

Een reactie posten