Voer een zoekterm in

maandag 18 januari 2016

Een bos bloemen

Een heel artikel voor een bos bloemen? Ja, echt. Het is namelijk een memorabel moment. Een heuse mijlpaal!



Je gaat gekke dingen wensen als je lange tijd (2 jaar) niet buiten de deur komt, behalve voor een doktersbezoek.
1 van mijn grootste wensen was om zelf een keer naar de bloemist te kunnen, om losse bloemen bij elkaar te zoeken in verschillende kleuren en die in een mooie grote vaas te rangschikken.

Vandaag was ik dan (eindelijk!) een keer sterk genoeg om deze wens uit te laten komen en mijn bosje bloemen zelf te halen.
Mijn man zette me af voor de deur en er was verder niemand in de winkel, waar ik al op hoopte.

Ik heb er zo van genoten om, ondanks de beperkte 'looptijd', rond te snuffelen in de winkel en mooie gekleurde bloemen uit te zoeken! Nadien had ik ook nog genoeg energie (adrenaline) om de bloemen in een vaas te zetten en er foto's van te maken. Wat een feest! :)


Ik heb bewust gekozen voor een eenvoudige, luchtige bos, zonder extra groen, omdat dit de bloemen zo mooi uit laat komen. De kleuren fleuren de hele kamer op!

 Vaas: Sinnerlig - IKEA




Geen opmerkingen :

Een reactie posten