Voer een zoekterm in

maandag 9 oktober 2017

NIEUWBOUW | Het kleinste kamertje




Ook het kleinste kamertje in ons huis verdient een plaatsje op mijn blog, vind ik. Daar ben ik namelijk erg blij mee!

We kozen ervoor om de wc te laten stucen ipv betegelen. Staand plassen is een 'no go' bij ons in huis (waarom zou je een zitpot gebruiken als urinoir??) maar voor eventuele spetters (gasten hebben nu eenmaal schijt aan pisregels ;), gebruikten we de afwasbare verf van Histor ('Clean') op de muren.

Voor boven de ombouw van de wc bestelde ik fotobehang op maat, van een vakantiefoto die ik maakte in Turkije. Op Instagram bleek deze foto een heuse favoriet en de kleuren passen perfect bij de rest van het interieur. Het is een heerlijk doorkijkje vanuit 1 van de winkelstraten van Bodrum. 
Ik maakte de foto vanwege de kabak lambas; de kalebaslampen die er hingen en even later kocht ik in 1 van de winkeltjes deze kalebas waar ik zelf een hanglamp van maakte. 


De spiegel die ik vorig jaar kocht bij de Lidl en de knop van HK-living die al jaren op de slaapkamer hing, passen er bij alsof alles bij elkaar gezocht is. Laten we doen alsof dat zo is, haha! Nee hoor, de spullen die ik in de afgelopen jaren verzamelde 'voor in het nieuwe huis' lijken als puzzelstukjes op hun plek te vallen, zonder dat ze eigenlijk voor die plek bedoeld waren. 



Dat is het voordeel van alleen kopen wat je écht mooi vindt, denk ik. Als je spullen uit hetzelfde kleurenpalet samenvoegt, vullen ze elkaar meestal aan en creëer je echt een eigen stijl! In dit geval bepaalde (net als in de keuken) dit fotobehang het kleurenpalet.

Tof pleetje zo hè?


Liefs,




Geen opmerkingen :

Een reactie posten