Voer een zoekterm in

maandag 22 februari 2016

Vlinderstoel 3.0



Mijn vlinderstoel heeft een nieuwe hoes gekregen! Alweer.. Ik heb hem net als de vorige hoes zelf genaaid, dit keer met cognackleurig kunstleer. Vlinderstoel 2.0 stond nog in de rommel- / hobbykamer, omdat ik de wollige hoes toch niet heel geweldig vond, maar ik ben er met deze nieuwe hoes zo trots op en blij mee dat hij een ereplaats heeft gekregen in de woonkamer.


De cognackleur steekt prachtig af tegen de witte muren, meubels en bank en past heel mooi bij het koperkleurige frame.



Voor een goede kleurbalans in huis heb ik ook wat terracotta bloempotjes neer gezet, zodat de kleur op meerdere plekken terug komt.




Van restanten stof van de stoelhoes heb ik ook een kussen voor op de bank genaaid. Ik ben erg blij met deze aanpassingen, het geeft een heel andere sfeer in huis! Wat vinden jullie er van?




Geen opmerkingen :

Een reactie posten