Voer een zoekterm in

dinsdag 5 april 2016

Vintage bollamp




Ik kocht vorig jaar via Marktplaats een mooie vintage bollamp uit de jaren 70. Ik ben toch al dol op ronde vormen, maar dit vind ik echt een beauty! Hij hoort eigenlijk aan de wand of aan het plafond, maar ik vind hem staand mooier.

Dit is hoe ik hem kocht:



Omdat ik behalve de tv niks zwarts in huis heb, stoorde ik me aan de zwarte beugel, dus vorige week heb ik de lamp uit elkaar gehaald, de beugel koper gespoten en de rest nog een mat wit laagje gegeven. Ik ben zo blij met het eindresultaat! Ik vind de lamp heel mooi zacht en fris nu, vind je niet? 



Ik dacht dat ik inmiddels wel een beetje klaar was met koper, maar sinds ik meer cognac in huis heb vind ik het weer helemaal leuk! Misschien vervang ik het snoer nog voor een mooi wit strijkijzersnoer of juist in een felle kleur, maar voorlopig laat ik het even zo. Wat vinden jullie?







Gebruikte sprays





   

Geen opmerkingen :

Een reactie posten