Voer een zoekterm in

donderdag 16 april 2015

Hout met schoensmeer: Why not?

Toen ik deze onderzetters zag, was ik meteen verliefd, maar (zoals ik wel vaker heb met online aankopen) in het echt bleken ze er veel lichter uit te zien dan ik had verwacht.

Dus toen ik mijn cadeautje (lees: kartonnen doos met mijn bestelling) uitpakte, wist ik meteen: Die ga ik verven. Maar hoe? En welke kleur? Ik hou juist zo van houtkleur en structuur, vooral gecombineerd met strak wit.

Ineens herinnerde ik me dat ik in Bali eens een houtbewerker bezig zag met schoensmeer, waarmee hij licht houten beeldjes in verschillende tinten bruin 'verfde'.

Voila! Zo gedacht, zo gedaan. 5 minuten later waren ze nóg mooier dan ik ze in gedachten had! En het leuke is dat ze nu uniek zijn. Ehm... tot ik jou met dit bericht op ideeën breng... ;)

Hoe vind je ze?








   

Geen opmerkingen :

Een reactie posten