Voer een zoekterm in

zondag 13 december 2015

Dromenvanger Bohemian style



Deze dromenvanger maakte ik zelf en daar ben ik best trots op! :) Hij was al gereserveerd door een vriendin voordat ik er goed en wel aan begonnen was. :)


Goed doel
De opbrengst gaat naar een 'goed doel', namelijk naar mijn bankrekening die ik elke maand moet plunderen, omdat de zorgkosten (€ 500-1000,- per maand) niet vergoed worden bij Chronische Lyme.

Om dit letterlijk creatief op te lossen, probeer ik zodra het even kan (met een functioneringsvermogen van slechts 30%) leuke dingetjes te maken en te verkopen, waaronder deze dromenvanger.

100% made with love 
MATERIAAL: katoen, wol, leer, kant, enz.
AFMETING: 25 cm
KLEUR: verschillende wittinten
MERK: Fancy Design (de naam van mijn voormalig bedrijf)
STAAT: nieuw
PRIJS: € 24,95*

*exclusief verzendkosten


Verkrijgbaar in de maten
20 cm = 19,95
25 cm = 24,95
30 cm = 29,95
35 cm = 34,95
40 cm = 39,95
45 cm = 44,95

Elke dromenvanger is uniek, maar de kralen in het web - mijn persoonlijke 'handtekening' - laat ik in elk exemplaar op dezelfde manier terugkomen.






Wil je mij sponsoren of heb je nog vragen?
Laat hieronder een berichtje achter of stuur een email naar info@fancydesign.nl

Liefs,
Nina

Geen opmerkingen :

Een reactie posten