Voer een zoekterm in

dinsdag 19 mei 2015

Vintage telefoon

Een vleugje vintage vind ik een waardevolle toevoeging in elk interieur, ik hou erg van vintage. Maar nóg meer hou ik van vintage in een gloednieuw glanzend jasje.


Misschien denk ik over 30 jaar: "Wat zonde, als ik het zo had gelaten, was het nu 'bijna ongeschonden antiek' geweest", maar ik leef nu en voor nu vind ik het heerlijk om spulletjes te pimpen.

Dus deze oude telefoon -waar ik als tiener urenlang mee belde met vriendinnen, tot ik werd betrapt in de slaapkamer van mijn ouders, terwijl ik al bellend stipjes zette op het bloemetjesbehang- die nostalgische goeie ouwe telefoon, gaat ook 'onder de spray'.


Ik heb zo zitten twijfelen tussen mint en felgeel, dat ik maar gekozen heb voor mat wit, haha!

Wat zou jij gedaan hebben?

Het resultaat:





Voor het pimpen:



De spray is van het merk Montana, uit de serie Montana Gold.
Kleur: S-9100 White (€ 3,90)



   

Geen opmerkingen :

Een reactie posten